THE Last Words from GURU- JAZZMATAZZ

JAZZ HIP HOPアーティストのパイオニア的存在だったGURUが天国へいった。
彼が最期に世界へのファンへ遺したメッセージの最初の部分が素晴らしかったのだが、、
その手紙の全文が本当に彼が書いた物が偽造されたものかが謎に包まれるという残念な結果となった。

ただ変わらないのは、彼が遺した作品は僕の心にもたくさんの人の心にものこっているということかな。

"I, Guru, am writing this letter to my fans, friends and loved ones around the world. I have had a long battle with cancer and have succumbed to the disease. I have suffered with this illness for over a year. I have exhausted all medical options. I have a non-profit organization called Each One Counts dedicated to carrying on my charitable work on behalf of abused and disadvantaged children from around the world and also to educate and research a cure for this terrible disease that took my life. I write this with tears in my eyes, not of sorrow but of joy for what a wonderful life I have enjoyed and how many great people I have had the pleasure of meeting."

『わたし、Guruは世界中のファン、友人、そして愛する人達へこの手紙を書いています。わたしは長い間癌と戦い続けてきて、その病に負けました。この病気にかかり一年以上も苦しみ、そしてすべての医療の選択に疲れ果ててしまいました。わたしはEach One Countという非営利の団体をもっており、世界中の虐待された子供達や障害のある子供達のために、そしてわたしの生命を奪う悲惨なこの病の治療の促進と教育のためにこれからも続けてチャリティーの仕事を捧げていきたいのです。わたしはこの手紙を目に涙をながし書いています。でもそれは悲しみのためではなく、素晴らしい人生を楽しんだこととたくさんの素晴らしい人達との出会えた喜びの涙です。』



REST IN PEACE.

MUCH RESPECT,

KAZ


d0002450_3583888.jpg
[PR]
by kazthehoofer77 | 2010-04-21 03:51
<< D.I.Y. SPIRIT No Pain, No Gain. >>